Mestres Empoderades i Empoderats – Aprofundiment en grup Barcelona 2016

Ja tenim aquí la primera convocatòria per a la formació de Mestres Empoderats i Empoderats!

Com anunciàvem a principis de setembre, aquest curs volem posar en marxar una nova formació per a persones que treballen en el món de l’educació, i es volen dotar de més recursos i desenvolupar les seves capacitats de lideratge.

L’ aprofundiment en grup és una de les modalitats de formació que oferim, que consta de 6 sessions de 4 hores cadascuna. L’estructura bàsica d’aquestes sessions presencials consisteix en una explicació teòrica del capítol del manual facilitat, i la realització d’un dels exercicis del mateix. Tanmateix, s’acordarà tasques a fer de manera autònoma fins la propera sessió presencial.

El curs vol donar eines a totes les persones que es dediquen a l’educació, ja siguin mestres, educadores, monitores o bé que tinguin relació i interès en el món de l’educació.

Grundkraft_Cover_TE_EN

 

 

Aquest curs es durà a terme a Barcelona en 6 sessions de dissabte tarda (de 16 a 20h) els dies :23 de Gener, 20 de Febrer, 2 d’Abril, 30 d’Abril, 21 de Maig i 11 de Juny.

 

Trobareu tota la informació sobre la formació de Mestres Empoderades i Empoderats clicant a l’enllaç.

 

I podreu consultar també el nostre catàleg de formacions!

Advertisements

Autor: Cúrcuma, creació i acció amb perspectiva de gènere

Cúrcuma som una associació que promovem la transformació individual i col·lectiva a partir de processos d’empoderament que afavoreixin la consciència crítica i la llibertat integral, des d’una perspectiva de gènere, feminista i comunitària. Volem una societat on les persones acceptin i s’enriqueixin amb la diferència, on allò desconegut que ens espera per fer-nos crèixer i ampliar sigui possible i valorat. Així, treballem per la diversitat en quant a identitats, desitjos i formes de fer i pensar, i on el conflicte sigui entès com a possibilitat per desenvolupar-se i descobrir altres camins. Potenciem activament la creativitat, la horitzontalitat i la participació, tant en els processos d’aprenentatge que generem i acompanyem, com en els múltiples contextos socials en els que totes ens trobem, afavorint així la igualtat pel que fa a drets i oportunitats.